Hledáme novou posilu společnosti.
Hlavní činnosti tvoří úkoly pro ředitelku a zastřešení veškeré její agendy. Starat se budete také o zaměstnance společnosti a pomáhat jim s veškerou administrativou. Práce je spíše pestřejšího charakteru, kde budete mít prostor pro samostatné organizování a nápady.
Náplň práce:
· Administrativní a organizační podpora celé kanceláře.
· Zajištění plynulého chodu celé kanceláře.
· Kompletní zajištění administrativy a asistentských činností.
· Pomoc při inzerci a náboru nových zaměstanců, asistence při vedení pohovorů.
· Vyřizování telefonátů, korespondence, příprava prezentací, zápisy z porad, administrativní podpora při jednání.
· Příprava podkladů pro objednávky a jejich zadávání.
· Zajišťování kancelářských potřeb.
· Řešení operativních úkolů.
· Organizace firemních akcí.
· SŠ vzdělání nejlépe ekonomického zaměření.
· Velmi dobrou znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet).
· Vynikající organizační schopnosti.
· Spolehlivost, pečlivost, samostatnost a loajalitu.
· Časovou flexibilitu.
· Příjemné vystupování, výborné komunikační dovednosti, reprezentativní vzhled.
· Řidičský průkaz sk.B
· Adekvátní finanční ohodnocení + odměny.
· Práci v malém dynamickém kolektivu.
· Velmi různorodou a zajímavou práci.
· Firemní notebook, telefon, tarif.
· Možnost kariérního růstu.
· Krásné moderní prostory v centru Brna.
· Pružná pracovní doba.
· Fajn vedení.
Neaktivní - expirovaný inzerát
Tento inzerát je starší než 60 dní a jeho platnost nebyla prodloužena.
Inzerát bude brzy trvale odstraněn.